Klub Maniaków Motoryzacji
oto moje autko
Nissan 100nx
SILNIK:
2.0 twin cam 16v (99.r) (sr20de+t) seryjnie 150KM
układ wydechowy przelotowy kwas 2.5 cala
tłumik końcowy dedykowany "POSTER"
większe wtryski
wydajniejsza pompa paliwa
dodatkowy komputer "ecu master"
dolot+ stożek K&M
turbina garrett t25
Intercooler
doładowanie 0,5 bara
olej VALVOLINE VR1 Racing 10W60
blov off "2M"
napęd:
5 biegów ,przedni
mocniejsza skrzynia biegów
ZAWIESZENIE:
przód kolumny McPhersona
tył wielo wahaczowe
sprężyny H&R dedykowane
hamulce:
przód tarczowe
tył tarczowe
tarcze hamulcowe "brembo"
klocki "FERRODO "
koła:
obręcze: 16"x9" "borbet"
opony:215/45 R16 v
STYL:
nadwozie pomalowane w dwóch kolorach pomarańczowo-czarne(perła)
zmieniony zderzak przedni i tylni progi seryjne
wlot na masce
usunięte oznaczenia
usunięte zamki w drzwiach i tylnej klapie
usunięta tylna wycieraczka
spoiler na tył.klapie seryjny
ciemne szyby
tylna klapa otwierana z pilota
zdejmowany szklany dach typu targa
wnętrze:
fotele seryjne delikatne kubełki
dodatkowe wskaźniki (boost,tem.oleju,vol)
sportowa kierownica "autosport"
elementy wnętrza pomalowane w kolorze nadwozia
skrócona dźwignia zmiany begów
sportowa gałka
ozdobne dywaniki z nadrukiem 100nx
cen.zamek
ele.szyby
ele.lusterka
auto.alarm.
klimatyzacja
białe tarcze zegarów w technologi indiglo
audio:
jednostka sterująca JVC KD-AVX2(DVD) Wbudowany 3,5-calowy monitor panoramiczny
dekoder 5.1-kanałowy DTS/Dolby Digital/Dolby Pro Logic II/wbudowany 2-kanałowy dekoder MPEG
12 głośników+SOBWOFER
wzmacniacz
kondensator
2 zwrotnice
Offline
Gość
Pamietam jakby to bylo wczoraj jak pojechalismy zakladac turbine, ile nerwow tam czlowiek zjadl ale efekt koncowy byl zabojczy i banan z mordy nie schodzil hehe
Piekny samochod, z dusza, zawsze mi sie podobal